Fråga mig inte hur jag kom upp, eller ner...

2013-07-15 | 23:12:19 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Sigrid Mårtenson

Hejhej!
Jättefin blogg:)
Kolla gärna in min blogg för inom några dagar kommer det upp en jättebra tävling;)
Vill du få din blogg ännu mer unik med en personlig design, kolla in min blogg och läs mer om hur du beställer en deisgn :)
Kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sigridofsweden.blogg.se/                2013-07-17 ♡ 10:48:59
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Anonym

Kom av en slump in på din sida,för jag letar efter en kompis som också heter jossan.. Och måste bara säga B-) vilken snygg blogg du skapat.. Jag älskar ju hästar själv.. Men fick aldrig möjligheten att rida under min uppväxt.. Men min son ska få den möjligheten.. Han är två och har redan fått rida.. Han verkade tycka om det.. Jag kommer följa din blogg.. Kram Cicci en mamma på 37 år.. Lycka till

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-10-06 ♡ 07:22:55
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------