O herre

2013-07-13 | 22:51:06 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Idag när jag gick in på bloggen såg jag genast att statestiken hade skjutit i höjden, jävlar.. Och jag fattade först inte vad som hade hänt haha men när jag kollade in ponnysanning såg jag att de hade länkat min blogg tillsammans med en fail bild som jag skicka in på lite skoj sådär ;) kul iallafall!

Dagen har iallafall spenderats av en dag på stranden, as gött! Sedan åkte jag hem och packade tills imorgon då jag far iväg till Öland! Ska bli jätte skönt att komma i väg lite, även fast det känns som att jag inte varit hemma på flera veckor. Nu ska jag försöka få lite sömn, ska upp tidigt imörn ;) får se om jag hittar internet där ute men det är tveksamt :/ hoppas ni har det bra annars!


_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Fanny

Skönt med en stranddag, hoppas du får det bra på Öland :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://fawila.blogg.se                2013-07-14 ♡ 16:08:32
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------