tillbaka!

2013-07-01 | 15:32:30 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
nämen hallå, nu är jag tillbaka efter en tuff vecka på skogslotten. Veckan har gått upp och ner, både bra och dåliga pass men jag vet ändå att jag har lärt mig otroligt mycket. Många träningar gick väldigt bra men tävlingarna som började mot slutet av veckan gick dock superdåligt.
På hopptävlingen hoppade jag 80 cm men och fick 4 fel i grunden. hästen jag tävlade (werwa) var jätte stissig och tittig vilket hon inte alls har varit resten av veckan, när vi var klara och publiken applåderade for hon åt sidan och hoppade på stället.. Aja är endå nöjd med veckan, tråkigt bara att vi fick ett så dåligt avslut. Känns skönt att komma hem nu och sova i sin egen säng igår då jag kom hem sov jag i flera timmar så fort jag la huvudet på kudden ( och kan ju tillägga att klockan då var kke 3? på dagen) 
 
Jag har ju åkt på ridläger påskogslotten i typ 7 år nu men nästa år kommer förhoppnings vis bli lite annorlunda mn då menar jag inte att jag inte vill till skogslotten! jag menar att planerna jag har kommer bli hur bra som helst om de går att genom föra!! Känns som jag verkligen är redo att ta lite större ansvar ;) 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Johanna Rapp

Vilken fin bild och perfekt sits! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-07-14 ♡ 08:54:02
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Jasmine H

sött häst, och gör bra inlägg, som man bara länktar på att de ska komma flera av :)

Har nu dragit igång High or Low på bloggen, där man skickar in en av sina ridbilder som sedan jag skriver vad jag tycker om denna (läs mer om detta på bloggen). Och när du är inne varför inte lämna någon/några fråga/er på bloggens första frågestund

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.nattstad.se/jasminethehorsegirl                2013-07-14 ♡ 11:15:52
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------