Abstinens.

2013-06-20 | 17:54:41 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Just nu har jag en sån stor abstinens efter att rida!
 
Det var typ 2-3 veckor sen sist... På måndag ska jag ju på träningsläger också, vilket jag för övrigt börjar bli ganska så enormt nervös över, och när jag då sätter mig i sadeln kommer jag förmodligen vara ovan, okej jag kanske överdriver nu, hehe. Men poängen är att jag är så sjukt taggad på att sitta på häst ryggen igen så nästa vecka kan inte komma mer lägligt, 2 tuffa ridpass om dagen är precis vad jag behöver. Idag började jag också på pack listan till lägret och jag måste säga att jag nog aldrig har börjat så här tidigt.. Har en tendens att vänta till dagen innan och då virvla runt i panik här hemma ;)  Dock behöver jag nog denna tid så att jag kan gå igenom allt flera gånger då det många år har hänt att jag kommer på i efterhand saker som jag borde ha tagit med mig.
 
 
 Jag och coda på förra årets ridläger 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Ebba

Vem har gjort din blogg?
För den är JÄTTEFIN! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sessanebba.blogg.se/                2013-06-20 ♡ 18:52:05
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ amalia

Hej! Var jättegärna med i min Veckans Blogg och få chansen att synas inför fler människor :D
http://amaliawahlstrom.horseworld.se/2013/06/16/vinnaren-ny-omgang/
Kram!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.amaliawahlstrom.horseworld.se                2013-06-20 ♡ 20:56:56
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------