Midsommar kvällen

2013-06-22 | 13:12:58 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hade ni kul igår?
 
Det hade iallafall jag! super trevligt med middag och mat tillsammans med vänner. Blev ganska sent igår så jag är faktiskt lite trött, hann inte sova ut riktigt heller då jag var tvungen att gå upp och använda all tid jag kommer åt till at packa tills imorgon då jag åker! Ni vet det där om att jag tyckte att jag var ute i god tid i år med packningen eftersom jag hade skrivit en lista och tänkt igenom och så.. det sket si för nu är det en dag kvar och jag har inte packat nått.. wioops!
 
 Tog ju lite bilder igår också så jag har redigerat dom nu lite snabbt för att slänga ihop ett inlägg. Känns som jag verkligen fått tillbaka suget att fota igen vilket är super kul! Jag älskar verkligen att fota men för typ ett halv år sen så tappade jag all inspiration om ni fattar vad jag menar? Men när jag för ett tag sen dammade av kameran och började försöka så verkar allt komma tillbaka som tur är! Passar ju bra till ridlägret också då jag måste ta mycket bilder! är så kul att ha just sånna bilder, också kul att jämföra med äldre bilder och se om man har utvecklats något ;) 
 
Jättekul också att fler och fler kollar in här! blir såååå mycket roligare då! 
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Jenny

Hoppas att du har haft en trevlig midsommar! Kika gärna in på min blogg, massa med fina bilder uppe nu :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://jennyalebark.blogg.se                2013-06-22 ♡ 13:17:06
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ ♡ I S A B E L L A W L ♡ ‏

Gud vad gin blogg du har! Allt bra idag? :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://isabellafelicia.blo.gg/                2013-06-22 ♡ 13:17:15
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ ♡ I S A B E L L A W L ♡ ‏

Svar: Tack !! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://isabellawl.blo.gg                2013-06-22 ♡ 13:25:03
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Klara

Jättefin blogg!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://Ponnyklara.horseworld.se                2013-06-22 ♡ 13:55:34
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ my törnqvist

Hej! Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri VICTORIA´S SECRET produkt från kimstore.se , delta gärna!! :) Reglerna är jätteenkla och det vore kul om du ville vara med och tävla. Kram!
Länk till inlägget: http://mytrnqvist.horseworld.se/2013/06/22/tavling-vinn-en-valfri-victorias-secret-produkt-fran-kimstore-se/#respond

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mytrnqvist.horseworld.se                2013-06-22 ♡ 14:48:30
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Erica


Fina bilder!! Hoppas du har en bra midsommar!! =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://icusen.blogg.se                2013-06-22 ♡ 15:13:25
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Sabby

Svar: tack det samma! Hoppas du hade en bra midsommar :) kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://addjedjisa.blogg.se                2013-06-22 ♡ 15:13:55
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Friskey

Haha sällan man panik-packar sista dagen! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://friskey.horseworld.se                2013-06-22 ♡ 17:52:59
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------